. |
. |
Komisje wyborcze |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / Bydgoszcz / golubsko-dobrzyński / Radomin, gm. |
 |
Radomin, gm. |
Nr okręgu wyborczego: |
2 |
Teryt: |
040505 |
Typ gminy: |
gmina wiejska |
Statystyka |
Liczba mieszkańców: |
4167 |
Powierzchnia: |
80.77 km2 |
Zaludnienie: |
51 os/km2 |
Statystyka w wyborach |
Liczba uprawnionych: |
3234 |
Liczba obwodów: |
3 |
|
|
|
|
gmina wiejska |
 | - siedziba dostępna dla osób niepełnosprawnych |
 | - protokół komisji obwodowej jeszcze nie nadszedł |
 | - pokaż protokół komisji obwodowej |
|
|
|
|
|
teren wiejski w gminie miejsko wiejskiej |
|
|
|
|
teren miejski w gminie miejsko wiejskiej |
|
|
|
|
gmina miejska |
|
. |
. |
Typy obwodów głosowania |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Typ obwodu |
Liczba |
 |
Powszechny | 3 | 1 |
razem |
3 |
1 |
|
. |
. |
Obwody głosowania |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Numer |
Siedziba |
Typ |
 |
Granice obwodu głosowania |
1 | Szkoła Podstawowa w Radominie | Powszechny | Tak | Sołectwa: Gaj, Piórkowo, Radomin, Rętwiny, Wilczewko. |
| 2 | Zespół Szkół z siedzibą w Dulsku | Powszechny | Nie | Sołectwa: Dulsk, Kamionka, Wilczewo. |
| 3 | Szkoła Podstawowa w Płonnem | Powszechny | Nie | Sołectwa: Jakubkowo, Łubki, Szczutowo, Płonne, Płonko, Rodzone, Bocheniec, Szafarnia. |
|
|
|