. |
. |
Komisje wyborcze |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / Lublin / kraśnicki / Annopol, gm. |
|
Annopol, gm. |
Nr okręgu wyborczego: |
8 |
Teryt: |
060702 |
Typ gminy: |
gmina miejsko-wiejska |
Statystyka |
Liczba mieszkańców: |
9326 |
Powierzchnia: |
151.07 km2 |
Zaludnienie: |
61 os/km2 |
Statystyka w wyborach |
Liczba uprawnionych: |
7347 |
Liczba obwodów: |
10 |
|
|
|
|
gmina wiejska |
| - siedziba dostępna dla osób niepełnosprawnych |
| - protokół komisji obwodowej jeszcze nie nadszedł |
| - pokaż protokół komisji obwodowej |
|
|
|
|
|
teren wiejski w gminie miejsko wiejskiej |
|
|
|
|
teren miejski w gminie miejsko wiejskiej |
|
|
|
|
gmina miejska |
|
. |
. |
Typy obwodów głosowania |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Typ obwodu |
Liczba |
|
Powszechny | 10 | 2 |
razem |
10 |
2 |
|
. |
. |
Obwody głosowania |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Numer |
Siedziba |
Typ |
|
Granice obwodu głosowania |
1 | Zespół Szkół w Annopolu | Powszechny | Tak | miasto Annopol |
| 2 | Budynek po byłej Publicznej Szkole Podstawowej w Nowym Rachowie | Powszechny | Nie | sołectwa: Nowy Rachów, Stary Rachów |
| 3 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Opoce Dużej | Powszechny | Nie | sołectwo: Opoka Duża |
| 4 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Grabówce | Powszechny | Nie | sołectwa: Anielin, Grabówka, Grabówka Ukazowa, Sucha Wólka, Zastocze |
| 5 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Świeciechowie Dużym | Powszechny | Nie | sołectwa: Baraki, Bliskowice, Natalin, Popów, Świeciechów Duży, Świeciechów Poduchowny |
| 6 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Kosinie | Powszechny | Nie | sołectwa: Kosin, Wymysłów |
| 7 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Janiszowie | Powszechny | Nie | sołectwa: Janiszów, Zabełcze |
| 8 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Borowie | Powszechny | Nie | sołectwo: Borów |
| 9 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Dąbrowie | Powszechny | Nie | sołectwa: Dąbrowa, Huta |
| 10 | Zespół Szkół w Annopolu | Powszechny | Tak | sołectwa: Jakubowice, Kopiec, Opoczka |
|
|
|