| . |
. |
Komisje wyborcze |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Polska / Warszawa 2 / miński / Siennica, gm. |
 |
| Siennica, gm. |
| Nr okręgu wyborczego: |
5 |
| Teryt: |
141213 |
| Typ gminy: |
gmina wiejska |
| Statystyka |
| Liczba mieszkańców: |
7060 |
| Powierzchnia: |
110.73 km2 |
| Zaludnienie: |
63 os/km2 |
| Statystyka w wyborach |
| Liczba uprawnionych: |
5577 |
| Liczba obwodów: |
6 |
|
| |
|
|
gmina wiejska |
 | - siedziba dostępna dla osób niepełnosprawnych |
 | - protokół komisji obwodowej jeszcze nie nadszedł |
 | - pokaż protokół komisji obwodowej |
|
| |
| |
|
|
teren wiejski w gminie miejsko wiejskiej |
| |
| |
|
|
teren miejski w gminie miejsko wiejskiej |
| |
| |
|
|
gmina miejska |
|
| . |
. |
Typy obwodów głosowania |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Typ obwodu |
Liczba |
 |
| Powszechny | 6 | 1 |
| razem |
6 |
1 |
|
| . |
. |
Obwody głosowania |
. |
. |
| . |
. |
| . |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
| Numer |
Siedziba |
Typ |
 |
Granice obwodu głosowania |
| 1 | Zespół Szkół w Siennicy, ul. Mińska 38, Siennica | Powszechny | Nie | Siennica |
| | 2 | Zespół Szkół w Żakowie, Żaków 48A, Żaków | Powszechny | Nie | Drożdżówka, Dzielnik, Kąty, Kulki, Nowodzielnik, Ptaki, Świętochy, Żaków, Żakówek |
| | 3 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Nowym Zglechowie, Nowy Zglechów 27, Nowy Zglechów | Powszechny | Nie | Budy Łękawickie, Boża Wola, Łękawica, Nowy Zglechów, Siodło, Swoboda, Zglechów |
| | 4 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Nowej Pogorzeli, ul. Pałacowa 17, Nowa Pogorzel | Powszechny | Nie | Borówek, Grzebowilk, Julianów, Krzywica, Nowa Pogorzel, Pogorzel, Strugi Krzywickie, Wojciechówka |
| | 5 | Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Dłużewie, Dłużew 28a, Dłużew | Powszechny | Nie | Dłużew, Majdan, Nowy Starogród, Wólka Dłużewska, Starogród |
| | 6 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Siennicy, ul.Latowicka 16, Siennica | Powszechny | Tak | Bestwiny, Chełst, Dąbrowa, Gągolina, Kośminy, Lasomin, Nowe Zalesie, Nowodwór, Stara Wieś, Zalesie |
|
|
|