| 
| 
| . | . | Komisje wyborcze | . | . |  
| . | . |  
| . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . |  
| Polska / Warszawa 2 / siedlecki / Skórzec, gm. |  
|  | 
| Skórzec, gm. |  
| Nr okręgu wyborczego: | 5 |  
| Teryt: | 142609 |  
| Typ gminy: | gmina wiejska |  
| Statystyka |  
| Liczba mieszkańców: | 7418 |  
| Powierzchnia: | 118.91 km2 |  
| Zaludnienie: | 62 os/km2 |  
| Statystyka w wyborach |  
| Liczba uprawnionych: | 5606 |  
| Liczba obwodów: | 7 |  |  
 
|  |  |  | gmina wiejska | 
|  | - siedziba dostępna dla osób niepełnosprawnych |  
|  | - protokół komisji obwodowej jeszcze nie nadszedł |  
|  | - pokaż protokół komisji obwodowej |  |  
|  |  
|  |  |  | teren wiejski w gminie miejsko wiejskiej |  
|  |  
|  |  |  | teren miejski w gminie miejsko wiejskiej |  
|  |  
|  |  |  | gmina miejska |  | 
 
| . | . | Typy obwodów głosowania | . | . |   
| . | . |   
| . | . | . | . | . | . | . |  
| Typ obwodu | Liczba |  |  | Powszechny | 7 | 1 |  
| razem | 7 | 1 |  |  
| 
 
| . | . | Obwody głosowania | . | . |  
| . | . |  
| . | . | . | . | . | . | . | . | . |  
| Numer | Siedziba | Typ |  | Granice obwodu głosowania |  | 1 | Gimnazjum w Skórcu, ul. Siedlecka 9, Skórzec | Powszechny | Tak | Boroszków, Dąbrówka-Ług, Dąbrówka-Niwka, Nowaki, Skórzec, Stara Dąbrówka. |   |  | 2 | Szkoła Podstawowa w Grali, Grala-Dąbrowizna 65, Grala-Dąbrowizna | Powszechny | Nie | Grala-Dąbrowizna, Żebrak, Drupia, Wólka Kobyla |   |  | 3 | Szkoła Podstawowa w Żelkowie, ul. Siedlecka 202, Żelków Kolonia | Powszechny | Nie | Dąbrówka-Wyłazy, Teodorów, Żelków. |   |  | 4 | Szkoła Podstawowa w Dąbrówce-Stanach, Dąbrówka-Stany 152, Dąbrówka-Stany | Powszechny | Nie | Czerniejew, Dąbrówka-Stany, Kłódzie. |   |  | 5 | Remiza Strażacka w Ozorowie, Ozorów 47, Ozorów | Powszechny | Nie | Dobrzanów, Ozorów, Skarżyn. |   |  | 6 | Szkoła Podstawowa w Gołąbku, ul. Szkolna 26, Gołąbek | Powszechny | Nie | Gołąbek |   |  | 7 | Szkoła Filialna w Trzcińcu, Trzciniec 127, Trzciniec | Powszechny | Nie | Trzciniec |   |  
 
 |  
 |