. |
. |
Electoral Commissions |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / Rzeszów / strzyżowski / Frysztak, gm. |
|
Frysztak, gm. |
No. of electoral constituency: |
9 |
Teryt: |
181902 |
Commune type: |
gmina wiejska |
Statistics |
Population: |
10747 |
Area: |
90.51 km2 |
Population density: |
118 os/km2 |
Electoral Statistic |
No. of people entitled to vote: |
8222 |
Number of wards: |
10 |
|
|
|
|
rural commune |
| - location accessible for the handicapped |
| - ward's commision report not available yet |
| - show ward's commision report |
|
|
|
|
|
rural area in urban-rural commune |
|
|
|
|
urban area in urban-rural commune |
|
|
|
|
urban commune |
|
. |
. |
Types of ward |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Type |
Number |
|
Powszechny | 10 | 2 |
total |
10 |
2 |
|
. |
. |
Polling Wards |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Number |
Address of the polling station |
Type |
|
The Boundaries of Pooling Ward |
1 | Szkoła Podstawowa Nr 1 we Frysztaku, ul. Piętniewicza 7, Frysztak | Powszechny | No | Sołectwo Frysztak, Sołectwo Glinik Dolny, Sołectwo Glinik Średni |
| 2 | Szkoła Podstawowa w Gliniku Górnym, Glinik Górny 30 | Powszechny | No | Sołectwo Glinik Górny |
| 3 | Szkoła Podstawowa w Gogołowie, Gogołów 316 | Powszechny | No | Sołectwo Gogołów |
| 4 | Szkoła Podstawowa w Hucie Gogołowskiej, Huta Gogołowska 70 | Powszechny | No | Sołectwo Huta Gogołowska |
| 5 | Szkoła Podstawowa w Stępinie, Stępina 54 | Powszechny | Yes | Sołectwo Stępina, Sołectwo Chytrówka |
| 6 | Szkoła Podstawowa w Cieszynie, Cieszyna 76 | Powszechny | No | Sołectwo Cieszyna |
| 7 | Punkt Filialny SP Nr 1 we Frysztaku w Pułankach, Pułanki 110 | Powszechny | No | Sołectwo Pułanki |
| 8 | Punkt Filialny SP Nr 1 we Frysztaku w Kobylu, Kobyle 4 | Powszechny | No | Sołectwo Kobyle |
| 9 | Gminny Ośrodek Kultury we Frysztaku, Twierdza 1 | Powszechny | Yes | Sołectwo Twierdza, Sołectwo Widacz |
| 10 | Szkoła Podstawowa w Lubli, Lubla 328 | Powszechny | No | Sołectwo Lubla |
|
|
|