. |
. |
Electoral Commissions |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / Katowice / rybnicki / Lyski, gm. |
|
Lyski, gm. |
No. of electoral constituency: |
11 |
Teryt: |
241204 |
Commune type: |
gmina wiejska |
Statistics |
Population: |
9292 |
Area: |
57.83 km2 |
Population density: |
160 os/km2 |
Electoral Statistic |
No. of people entitled to vote: |
7442 |
Number of wards: |
11 |
|
|
|
|
rural commune |
| - location accessible for the handicapped |
| - ward's commision report not available yet |
| - show ward's commision report |
|
|
|
|
|
rural area in urban-rural commune |
|
|
|
|
urban area in urban-rural commune |
|
|
|
|
urban commune |
|
. |
. |
Types of ward |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Type |
Number |
|
Powszechny | 10 | 1 |
Zakład pomocy społecznej | 1 | 1 |
total |
11 |
2 |
|
. |
. |
Polling Wards |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Number |
Address of the polling station |
Type |
|
The Boundaries of Pooling Ward |
1 | Szkoła Podstawowa, ul. Szkolna 7, Adamowice | Powszechny | No | Sołectwo Adamowice |
| 2 | Szkoła Podstawowa, ul. Szkolna 5, Bogunice | Powszechny | No | Sołectwo Bogunice |
| 3 | Remiza OSP, ul. Sportowa, Dzimierz | Powszechny | No | Sołectwo Dzimierz |
| 4 | Remiza OSP, ul. Dworcowa 1A, Lyski | Powszechny | No | Sołectwo Lyski (z wyłączeniem Domu Pomocy Społecznej) |
| 5 | Ośrodek Kulturalno-Sportowy, ul. Rybnicka, Nowa Wieś | Powszechny | No | Sołectwo Nowa Wieś |
| 6 | Pstrążna, Szkoła Podstawowa, ul. Szkolna 5 | Powszechny | No | Sołectwo Pstrążna |
| 7 | Szkoła Podstawowa, ul. Szkolna 3, Raszczyce | Powszechny | Yes | Sołectwo Raszczyce |
| 8 | Przedszkole, ul. Dworcowa 11, Sumina | Powszechny | No | Sołectwo Sumina |
| 9 | Szkoła Podstawowa, ul. Sumińska 9D, Zwonowice | Powszechny | No | Sołectwo Zwonowice |
| 10 | Przedszkole, ul. Rybnicka, Żytna | Powszechny | No | Sołectwo Żytna |
| 11 | Dom Pomocy Społecznej, ul. Rybnicka 7, Lyski | Zakład pomocy społecznej | Yes | ul. Rybnicka 7, 44-295 Lyski |
|
|
|